niedziela, 13 lipca 2014

Od Angel Cd Exan

Wyścigałam się z Exan i już byłam na mecie ale nagle zaważyłam że Exan już był na mecie wtedy się bardzo zaskoczyłam jak on to zrobił wtedy go spytałam o to .Jak spytałam Exana to on tylko pokazał mi fiolkę z eliksirem która umożliwia szybszy bieg wtedy wkurzyłam się bo oszukiwał wiec krzyknęłam do niego że jest oszustem i uciekłam od niego . Nie interesując się co będzie z Exan może tam nawet zginąć w samotność ! !Pewnej chwili szłam sobie sama ścieżką i zauważyłam duże zamrożone jezioro wiec pobiegłam tam i jeździłam na lodzie.Pewnej chwili lód się złamał a ja nie umiałam pływać wiec tonęłam .Krzyczałam o pomoc ale nikt mnie nie słyszał wiec szłam na dno nagle pod wodą widziałam jak po mgle kogoś ale potem straciłam przytomność
(Exan?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz