piątek, 18 lipca 2014

Od Diaspana cd Neko

Zobaczyłem jakąś dziewczynę,która przygląda się mojemu treningowi.Potem sama udowodniła mi że posiada taką samą magię co ja i przedstawiła mi się a ja jej.Skierowaliśmy się do jakiegoś źródła,obok parku.Nie znałem jej..chyba była jakaś nowa..nie żeby mi się spodobała ale przynajmniej umiała magię tworzenia..
-A więc jesteś lodowym magiem tworzenia,tak?powiedziałem dotykając wody,swoją dłonią i zrobiłem z niej lodowisko.
-Yhym.. powiedziała cicho i weszła na lód,ślizgając się.
-Jaki masz rodzaj magii??wiesz bo ja mam magię tworzenia rzeczy z lodu które są martwę np.miecz a ty?
Dziewczyna po chwili zastanowienia,użyła swojej magii i w jej dłoni pojawiła się róża.
-A więc masz magię tworzenia istot żywych?
-Em..roślin..mówiąc ściślej..
-Wiesz,znam takiego młodego chłopaka co umie stworzyć zwierzęta z lodu..Ma na imię Quanti jakbyś go szukała..
<Neko??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz