poniedziałek, 25 sierpnia 2014

od Benka do Asuna

-nieźle ale lepiej popatrz jak to robi czarny szermierz!-chwyciłem za miecz
i zacząłem ją naparzać
 http://images6.fanpop.com/image/photos/34900000/kirito-gif-kirito-sword-art-online-34958975-500-279.gif
Asuna padła na ziemię ale kiedy już chciała zrobić ruch pojawiły się krasnoludy,a Asuna była osłabiona
aby zareagować,jeden krasnolud uderzył Asunę w tył głowy tępą stroną toporu
Asuna krzyknęła i padła na ziemię,byłem tak wnerwiony że miałem ochotę wyrwać im flaki
ścisnąłem miecz i rzuciłem się na nich z chęcią zemsty i rozlewu krwi
https://lh6.googleusercontent.com/-bHOkVfqtjkc/UyIDU-bUQHI/AAAAAAAAAYU/x9YqH9Xmw9g/w500-h254/kirito%2B2.gif
Szybkim ruchem wziąłem Asunę i zaniosłem do Szpitala,lekarka powiedziała mi po badaniach
-mały wstrząs mózgu ale wyjdzie z tego
-czy mógłbym się z nią zobaczyć?-zapytałem
-oczywiście...ale nie długo
Kiwnąłem głową i wszedłem do sali segregacji,podszedłem do łóżka Asuny usiadłem i złapałem ją za rękę

To moja wina,gdybym nie zaatakował jej to by tu nie leżała jestem okropny
beznadziejny i bezmyślny...siedziałem tak koło niej i chciałem żeby się w końcu zbudziła
i pocieszyła mnie

<Asuna i tu cię mam XD>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz