poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Od Dymitra Cd Enigme

Kiedy do nich wszystkich dotrze to że żadna suczka nie będzie dla mnie wiele warta
Ruszyłem nie wzruszony na spacer .. nie potrzebuje by ktoś mi humor poprawiał,martwił się .. daje sobie rade sam .. i to najlepsze życie jakie mam. Podczas spaceru zobaczyłem orła ten wylądował przede mna na nodze miał list odczepiłem i przeczytałem ..
"Dymitr grupa ... wędruje w waszą stronę badz czujny ..Lissa jest pod opieką Rose"
Po przeczytaniu tego zamarłem na chwile .. musiałem być jeszcze bardziej czujny niż dotąd .. to nie żarty od tego momentu zero rozrywek warta 24/24 .. ustałem w miejscu nastawiłem uszu i wyczuliłem węch .. ale nic .. był pewnie zbyt daleko ciekawe czy wysłali innych na zatrzymanie czy czekają aż dojdą tu i ja ich wymorduje .. puki były daleko mogłem sie przespać być morze to ostatni długi sen ..
zasnąłem na polanie gdy się obudzić znowu to samo nadal były zbyt daleko jakieś 33500 km z tond ..
sporo ale na pewno się przemieszczają ... Po zjedzeniu jelenia upolowanego wieczorem ruszyłęm na patrol
i jak zwykle ktos mnie sledził
-Wyłaź Ktoś ty za jedna ..

<Suczka>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz