poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Od Roksi Shatan

-Zostaw go-krzyknęłam i rzuciłam się na Bad Boy'a.
Udało mi się go przewalić, wtedy Shatan wstał, a Dimitr rzucił się na mnie, ja się nie dałam i zrobiłam unik, wtedy Bad wstał był bardzo wściekły.
Skoczył na mnie, nie spodziewałam się i zanim się obejrzałam był tuż nad mną.
Powstrzymywałam się jak mogłam, ale to chyba przez Bad'a uwolnił się we mnie demon.
Pchnęłam psa leżącego na mnie i zaatakowałam go.
Wtrącił się Shatan, gdy Bad Boy chciał mnie zaatakować pies się podstawił i mocno oberwał.
Wtedy słało się coś niewyobrażalnego, cała zapłonęłam ogniem, a moje oczy zrobiły się czerwone.
Rzuciłam się na Bad Boy'a mocno go poparzyłam że padł na ziemię dysząc.
Ja przestałam się palić, oczy wróciły do dawnego koloru i zemdlałam.

<<Shatan>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz