poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Od Shatan'a Cd Omega

Co taki młody pies morze robić w takim wieku .. obserwować Suczki ..
Ruszywszy tropem jednej w pewnym momencie postanowiłem oznajmić moją obecność i pozwoliłem na nieostrożne ruchy w krzakach usłyszałem donośny głos.. po czym wyszedłszy na przeciwko Suki
przedstawiłem się rzucając łobuzerski uśmiech
-Jestem Shatan a ty ?
-Omega ..
-Brzmi jak ktos mało warty
Ta warknęła i pokaząła kły
-Spokojnie tak brzmi a czy tak jest to nie wiem
Ona tylko na chwile uspokoiła się
Popatrzyłem oceniłem po czym mruknąłem kilka słów pod nosem
-Co ty gadasz
-Nic
-Głucha nie jestem
-Idealny obiekt to wkurzania ..
-Dostaniesz w psyk
-Buziaka fajnie -mruknąłem
Warczała na mnie .. a ja tylko ziewnąłem ..
-Spadaj ..
-Spoko na ciebie szkoda mi czasu .. -mrknąłem

<Omega >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz