sobota, 4 października 2014

od Kirito

Obudziłem się następnego dnia, szybko pobiegłem na trening do Rubina,a później do Erzy
wracając z treningu poszedłem się wykąpać,po kąpieli poszedłem na łąkę i leżałem tak i opalałem się
słońce było o wiele w sam raz na opalanie się,później poszedłem do krwawego lasu i powalczyłem sobie trochę z Linkiem,po walce poszedłem coś zjeść,a potem zająłem się malarstwem,Erik poprosił mnie abym namalował go z Never w stylu anime,oni leżeli koło siebie a ja zacząłem ich malować i nawet nieźle mi wyszło

-dzięki braciszku-odrzekł Erik
-nie ma za co-uśmiechnąłem się
Potem kułem alchemię i runy i tak odkrywałem nowe zaklęcia i moce
później (już jako owczarek) poszedłem nad rzekę napić się wody,dziwne było że było tam dużo samic
ale ignorowałem to lecz jedna do mnie podeszła

<Jakaś suczka?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz