wtorek, 15 lipca 2014

Od Angel Cd Exan

Byłam wkurzona na Exana ponieważ mnie pocałował a to był mój pierwszy pocałunek i nie wiedziałam jak zareagować wiec byłam na niego wredna ale potem uspokoiłam się.Byłam mokra i było mi zimno wtedy złe się czułam jeszcze na dodatek serce mi szybko biło !Exan nagle powiedział żebyśmy wracali do niego zgodziłam się wtedy na to . Jak dotarliśmy do jaskini otrzepałam się i usiadłam wtedy Exan coś robił dziwnego wiec podeszłam do niego i wtedy Exan dał mi eliksir do picia .W tym momencie byłam ciekawa co to wiec wypiłam ale poczułam się bardzo wesoło tak samo jak bym napiła się łyski .Jak Exan powiedział do mnie ,,-no i....jak się czujesz?'' to ja buchałam śmiechem.
-Banan masz na nosie!-powiedziałam śmiejąc się
-Co!-zaskoczył się
-Co był w tym eliksiru króliczku bo czuje się piana -powiedziałam i kręciłam się w około

(Exan?Sory za to ale jestem naćpana )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz