czwartek, 17 lipca 2014

Od Diaspana cd Blacky

-Heh,ja też nie jestem zwykle towarzyski muszę ci przyznać.. uśmiechnąłem się lekko
-To co?robić tą kawę dla Mystery?
-Tak,ale na razie pogadajmy w spokoju..
Usiedliśmy przy jakimś czerwonym stoliku.
-Hm..ty i Atos macie dzieci??spytałem cicho
-Nie a co?
-Boję się że wpadłem z Mystery..
-To nie wiesz?
-Robiliśmy to ale nie pytałem jej czy się zabezpieczyła..
-No to spytaj!
-Nie mam odwagi,zwłaszcza po tej kłótni..chyba by mnie zjadła..
-Spokojnie,zostaw to mnie..może jakoś coś z niej wyduszę..ale tak czy siak ty powinieneś z nią o tym porozmawiać..
Wyjąłem z kieszeni pierścionek zaręczynowy i patrzyłem na niego dokładnie,zastanawiając się nad jego użyciem.
-Zamierzasz jej się też oświadczać?? spytała zdziwiona
-Cóż..czemu nie?
<Blacky?XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz