sobota, 19 lipca 2014

Od Erzy cd Juvia

Przyłapałam chłopaków przy podglądywaniu nas.To przecież normalne,jak zawsze..ale nie spodziewałam się Jellala..oczywiście czekała ich straszna kara.Nie mogłam tego jak zawsze im darować.To była dla mnie rozrywka.Juvia trochę zawstydzona,zmieniła swój stan czyli siebie w wodę bo przecież nie miała nic na sobie.Ja byłam w szlafroku.Nagle w mojej dłoni pojawił się alkohol.Uśmiechnęłam się do nich diabelnie.
-Erzo,błagamy! Wszystko tylko nie to! zaczęli panikować
-Mogliście nas nie podglądywać..no cóż...dziś macie pecha..
Zaczęłam pić i po chwili wypiłam pół butelki.Wtedy dopiero nie panowałam nad sobą.

-Dobra,to który pierwszy?? powiedziałam zaciskając pięści z uśmiechem
Chłopcy próbowali się oczywiście rozwiązać ale nie dali rady.Pierwszego,rozwiązałam Natsu czyli inaczej ,,Pana Alfę".Dostał ode mnie w łeb.Wyrywał się ale ja nie przestałam go torturować.
-Widzisz?Właśnie dlatego ma zakazane picia! krzyknął rozpaczliwie Gray czyli Diaspan do Jellala.Po chwili rzuciłam poobijanego Natsu na ziemię a ten zaczął uciekać.Następny był Gray i Jellal którzy również dostali ode mnie tylko dwa razy mocniej.Wszyscy wystraszeni uciekli od nas.Juvia dała mi jakiś eliksir bym wytrzeźwiała i po chwili byłam sobą.
-Dzięki..a tak właściwie to co tu sie stało??Spojrzałam na dość dużo krwi i rozwalony dookoła nas cały basen.
-Em..upiłaś się i ich torturowałaś...no wiesz,chłopców..
-To była moja broń ostateczna ale się wkurzyłam bo jak przychodzę tu sama co wieczór to oni też muszą oczywiście..
 [Juvia?heh ;) ]






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz