niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Erzy cd Benek

Zjadłam moje jedno z ulubionych ciast i oznajmiłam :
-Idę wziąć kąpiel po treningu bo cała spocona jestem..
Chłopak chyba nie dosłyszał bo gdy ino wskoczyłam do wody,on zaczął mnie szukać no i oczywiście znalazł..
-Benek,ośle co ja ci mówiłam że masz tu nie wchodzić! rzuciłam w niego kunai
-Nawet w wodzie masz broń?! zdziwił się i udawał że nie patrzy :
-Zawsze ktoś mnie podgląduje więc lubię sobie tego naiwniaczka postraszyć..a teraz won! 
Chłopak niechętnie wyszedł a ja nareszcie zostałam sama.Po relaksującej godzinie,wyszłam a on czyścił swój miecz.
-Teraz idę poczytać i cenie sobie prywatność bardziej niż gdy się kąpię więc gdy ino zerkniesz do pokoju czeka cię sroga kara! warknęłam i zaszyłam się w osobnym pokoju.Po kwadransie znudzony chłopak,podglądywał mnie przez dziurkę od klucz i ujrzał to:
Wszedł niespodziewanie a ja obróciłam się :
-Aha czyli czytasz książkę w takim stroju?Założę się że jest na pewno zabarwiona erotycznie! usmiechnął się jakby zapomniał o karze
-Miło było mi cię poznać,Benek! wrzasnęłam i po chwili moja moc wzrosła do maksimum(tak to ta różowa otoczka) :
Wyciągnęłam katanę i biedny chłopak dostał tyle ran że nie mógł się nawet podnieść..
[Benek?niegrzeszny chłopiec xD]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz