niedziela, 13 lipca 2014

Od Angel Cd Exan

Szybciutko poszłam razem z Exansem potrenować wtedy miałam okazje zobaczyć co potrafi ale jak szliśmy krwawego lasu to troszeczkę dreszcze maiłam ale się nie podałam i poszłam za nim.Nagle zatrzymaliśmy się dlatego że Exan usiadł i obserwował drzewo wtedy zdziwiłam się i zapytałam o co chodzi ale odpowiedział mi że ćwiczył magie trochę mnie zaskoczył ale potem zrozumiałam ponieważ drzewo się zapaliło. Tą sytuacją byłam ciekawa co Exan jeszcze patrowi wiec go zapytam i dowiedziałam się że patrowi jeszcze omamić jego ofiarę i wnikać do drzewa.Po treningu poszliśmy do lasu syberyjskiego było naprawdę zimno że nie mogłam się ruszyć i wtedy przypomniało mi się co moja mama mówiła co mam robić jak mi zimno .Zaśpiewać wiec wtedy szłam i śpiewałam piosenkę.
Wtedy zrobiło mi się ciepło i,naszyjnik zaświecił się i płatki śniegu zmieniły mi wygląd że miałam dużo energii żeby się wyścigać.
 Zaproponowałam Exansowi trochę ruchu ale on nie chciał wiec wtedy go wnerwiłam.
-Kurczak z ciebie nie dogonisz mnie-pobiegłam i wtedy zaważyłam że Exan mnie goni
(Exan?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz