czwartek, 17 lipca 2014

Od Diaspana cd Blacky

-Tak mam i nie wymieniłbym jej na żadną inną..ona jest po prostu wyjątkowa..
-Wiem o co ci chodzi,mam tak samo z Atosem..no i przepraszam,myślałam raczej że jesteś typem takiego ,,podrywacza" który na wszystkie leci..
-Heh,to przeszłość..teraz próbuje się ustatkować z Mystery ale ostatnio nie najlepiej nam się układa..
-a co się stało??
-Kłótnia jak zawsze o zdradę..
-Że ona?
-Nie..że ja ją niby zdradziłem..
-A tak było?
-Nie.. Po prostu pijana Papaya się na mnie rzucila i zaczęła calować ale ja ją odepchnąłem bo nie chciałem.Ploty się rozniesły i Mys mysli że zrobiłem to specjalnie bo jej nie kocham..eh kobiety..
-No to próbuj jej wytłumaczyć..
-Tsa,próbuje ale to kobieta o silnym charakterze.Jak postawi na swoim to wiesz,uważa zawsze że ma rację i nie chcę odpuścić..wiesz jak trudno było ją zdobyć?a teraz los naszego związku wisi na włosku...
Spojrzałem smutnie w ziemię.
<Blacky?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz