sobota, 19 lipca 2014

Od Jellala cd Kira/Papaya

-Uff dobrze że nie facet bo bym chyba nie wytrzymał..zazdrosny bym był.. sapnąłem szczęśliwy xd
-Czyli się zgadzasz??
-Ale ty tak na serio??spytałem zdziwiony
-No a czemu nie?
-Znów kawał??
-Nie! syknęła poważnie.
No z jednej strony super by było,bo dwie laski na raz ale z drugiej strony czułbym się trochę dziwacznie..to tak jakbym zdradzał Papaye i Kire naraz xd trochę chore..no i nie wiadomo co na to dzieci..
-To co? spytała ciekawa odpowiedzi Papaya
-Czekaj..muszę to przemyśleć..zaskoczyłaś mnie!
Powiedziałem wchodząc do łazienki sam,bo najlepiej myśli się pod prysznicem.Mądrości facetów xD
Rozebrałem się do naga i myślałem,myjąc przy okazji moje błękitne włosy jakimś szamponem.Po chwili wyszedłem z łazienki,wycierając się ręcznikiem.
Wpadłem do sypialni i na łóżku czekały już na mnie dwie dziewczyny,wpół nagie..Uśmiechnąłem się pod nosem.
-Masz odpowiedź??
-Jasne a więc moim zdaniem możemy spróbować..
Położyłem się na łóżku,między nie.
<Kira?Papaya?XD>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz