niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Laxusa cd Aisha

-No nie jest ale przesadzasz misiek..
-Nie chce się bać potem w nocy..
-No to oglądnijmy horror!
-Nie ma prądu.. jęknęła
-A no tak..
Siedziała tak oparta głową o moje ramię a ja wsłuchiwałem się w tykanie zegara.Gdy już miałem mówić że przecież możemy oglądnąć go na telefonie,nagle coś się zatukło w kuchni.
-Laxus,co to? złapała się kurczowo mojej dłoni
-Pewnie okno się otworzyło...pójdę sprawdzić.. wstałem z łóżka i ruszyłem w stronę drzwi
-Nie zostawiaj mnie tu samej! skoczyła mi na barana.Szliśmy po cichu.Wziąłem ze sobą latarkę jakby co bo też się trochę cykałem.Gdy byliśmy na parterze,usłyszeliśmy dźwięk spadających garnków i wtedy właśnie wpadłem ja do kuchni z okrzykiem :
-Mam cię! skierowałem światło latarki na to coś koło szafki i okazało się że to Rubin.
-Rubi? A co ty tu robisz?zdziwiła się Aisha
-Ten no bo ja..
Zauważyliśmy otwartą lodówkę..
-To nie mogłeś po prostu zapukać?! warknąłem
<Aisha?XD Natsu is monster>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz