środa, 3 grudnia 2014

Od Tomoe C.D Naito

Ta dziewczyna zaczęła mi się podobać. Poszedłem do nory Rubina, by czegoś się o niej dowiedzieć.
 ***
- Dzięki Alfo! Do zobaczenia! - powiedziałem pospiesznie wychodząc z jego domu.
Dowiedziałem się najważniejszej rzeczy - gdzie owa panienka mieszka.
***
Zapukałem ostrożnie do drzwi jednego z domków.
- Otwarte. - mruknął kobiecy głos.
Wszedłem do środka. Domek wydawał się dość miły i ciepły.
- Jest Naito? - zapytałem szukając wzrokiem posiadaczki głosu.
Zza ściany wyszła czarnowłosa dziewczyna z dwoma ''kucykami'' (co to do cholery jest?!).
- Nie ma. - mruknęła.
- No to już pójdę. - powiedziałem wychodząc. - Cześć!
- Od kiedy jesteśmy na ty?! - warknęła. Niestety nie usłyszałem odpowiedzi, bo byłem daleko.
< zmieńmy temat >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz