sobota, 29 marca 2014

Od Keysi- Cd Rubina

- No tak nie wyglądasz na wroga więc chyba tych informacji nie wykorzystasz przeciwko mnie
- Okey to powiedz
- No dobra więc po kolei Lubie krew, ryzyko,walkę, zabijać, strach
- A coś mniej hm....przerażającego?
- Lubie też biegać i uwielbiam wieczory, a no i towarzystwo niektórych samców
- A czego nie lubisz?
- Nie lubię za bardzo suczek, kwiatów, wszystkiego co różowe i mdliste, tęczy, motyli, a i nie lubię jeść wiewiórek bo są bardzo suche, ale jak mam je zjeść to już się zmuszę, mój ulubiony kolor to czerwony bo kojarzy mi się z krwią, muzykę to w zależności od humoru jak mam dobry to żywiołowa, a jak mam doła czy gorszy dzień to smutniejsza, hm... tak na serio to niczego się nie boję widziałam już wszystko no, a teraz ty?
( Rubin?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz