sobota, 29 marca 2014

Od Rubina cd Nugat

-No to dołączaj.Nie mam nic przeciwko..
-Ale ile suczek jest??
-7 suczek.Wszystkie wolne więc wiesz..
-No to zajebiście!!!Pokażesz mi je wszystkie???
-Dobra..
Najpierw Zauważyliśmy dwie białe suczki na terenie lasu Syberyjskiego.
-To jest Tori a to Never.Wskazałem na nie.
-Dobra,zapamiętam jakoś xd
Przeszliśmy dalej..
Obok stołu ofiarnego zauważyłem czarną suczkę.
-To jest Aya,dość trudna do zdobycia raczej...
-Każdą się da jakoś zdobyć...
-No nie jestem tego aż taki pewny,no ale zawsze możesz spróbować mrukłem
Przy przełęczy 2 siedziały dwie suczki.Jedna na lewym lwie a druga na prawym.
-A to kto??
-Ta na prawym to Nikisha a na lewym Keysi.
Przeszliśmy do  Miejsca stykania sie 4 pór roku.Ta zauważyliśmy kolorową suczkę.
-No więc to już tyle.No bo ta to twoja siostra nie???
-Tak...
-Idziesz do niej czy wolisz poplątać się wokół innych suczek??
-A co ty gdzieś idziesz??
-Musze coś załatwić..
<Nugat??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz