poniedziałek, 31 marca 2014

Od Rubina cd Nikisha

-No więc tak.. Moja matka i Ojciec byli rasowymi owczarkami niemieckimi z hodowli w Niemczech.Mój ojciec był najlepszym psem z tamtejszej policji.Moja matka,nie miała czasu na takie rzeczy.Ojciec opowiadał mi że była jedną z najlepszych psów wystawowych ..No bo umarła gdy mnie urodziła.Miałem też rodzeństwo starszą ode mnie Kerei i przyrodniego brata,młodszego - Beliara.Lecz Beliar to już inna historia.Urodził się po śmierci mojej matki,bo mój ojciec znalazł sobie inną.Razem bawiliśmy sie,dorastaliśmy pod okiem naszego troskliwego ojca.Byłem załamany gdy dowiedziałem się ze nasza matka umarła prze zemnie.Miałem poważną depresję.Chciałem się nawet zabić,przed czym powstrzymała mnie moja najstarsza siostra - Kerei.Gdy byłem już na tyle dojrzały,by wstąpić do policji,ogarnąłem się.Zrozumiałem że tak musiało być.Jednak gdy doszedłem do policji,nie podobało mi się tam.Męczące treningi,nic mi się nie udawało.Ojciec kazał się nie poddawać,ale ja już po prostu nie dawałem rady.Musiałem z tamtąd uciec.Nie chciałem żeby było mu przykro,a wiedziałem że mu na tym zależy żebym odziedziczył jego miejsce.No i gdy już uciekłem dotarłem po dość długiej tułaczce w te miejsca.założyłem tu sforę no i bach.Rozrasta się...
No a o sobie mogę opowiedzieć..
 No więc  uwielbiam biegać w czasie burzy.No i nie powiem że nie lubię suczek.Lubię wszystko co związane z ogniem.Lubię się kąpać..Do zabijania mam smykałkę po ojcu.Lubię rysować.Muzykę.Kolor lubię czerwony tak jak ty ale z całkiem innego powodu..Uwielbiam jeść kakapo i papużki ziemne.Kocham krew i walkę.Zbytnio nie znam się na romantyźmie.No i oczywiście lubię smoki.Nie lubię gdy ktoś znęca się nad słabszymi.Koloru niebieskiego.No i oczywiście boję się pająków..
-Ciekawe...mrukła
Wstałem i się otrzepałem.Słońce paliło niemiłosiernie.
-Może masz ochotę na rybkę prosto z lodowatej wody??Bo ja bardzo..
<Nikisha?>

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz