poniedziałek, 27 października 2014

Od Diaspana cd Mystery

-Nie jest źle..ale na fryzjerkę to dobrze że nie poszłaś... zachichotałem
-No dzieki za szczerość.. zaśmiała się
Położyłem się obok niej,patrząc w sufit.Dziewczyna położyła głowę na moim bicepsie,wtulając się we mnie.
-Mam zaraz .. zacząłem
-Co?Znowu musisz pilnować granic?
-No niestety..
-Kolejna noc bez ciebie.. szepnęła a ja pogładziłem ją lekko po policzku
-Może uda mi się dziś wcześniej wrócić..
-A może ja z tobą pójdę?
-Nie,to wykluczone..nie chcę cię narażać..
Wstałem z łóżka,ubierając na siebie tylko zasuwaną bluzę bez rękawów i wyszedłem z domu.Uaktywniłem moc smoczego zabójcy,przez co wyglądem przypominałem demona :
http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2013/026/a/a/gray_fullbuster_avatar_by_ardent101-d5sv9nx.png 
 Rzadko używałem tej mocy,błękitnego ognia której nauczył mnie Natsu ale tym razem musiałem jej użyć przeciwko duchom bo tylko tak mogłem je pokonać.
http://31.media.tumblr.com/2d0844ef1bfc247d14374e78c478411b/tumblr_mnw52riAk01qf2huro1_500.gif

 Nad ranem,koło czwartej,wróciłem zmęczony do domu.Nie chciałem budzi Mystery,więc usiadłem w fotelu..
<Mys?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz