poniedziałek, 27 października 2014

Od Laxusa cd Aisha

-Przepraszam za nią.. mruknąłem speszony do barmana
-Dawać mi tutaj do cholery tego ananasa! wrzeszczała jak rozkapryszona księżniczka a wszyscy gapili się na nas.
-Dobra,pójdę do tego sklepu.. wyszedłem z baru.Było mi głupio i wstyd.Pewnie chciała się zemścić za złapanie jej za tyłek.. pomyślałem rozbawiony.Wpadłem do sklepu i w sekundę chwyciłem ananasa w dłoń z regału i stanąłem w bardzoooooooooooooooooooooooooooo długiej kolejce.
Kupiłem po półgodzinnym staniu to co chciałem i wróciłem do baru.Tak jak myślałem,obok mojej Aishy,siedziała już masa mężczyzn,flirtujących z nią.We mnie się aż gotowało.Miałem ochotę wszystkim pourywać łby!
-Ej wy tam,macie może ochotę na grę w zbijaka? syknąłem zaciskając w dłoni ananasa
-O to ten co przed chwilą z nią siedział.. szepnął blondynek
-Laxus,uspokój się! dziewczyna wstała z krzesła,patrząc mi w oczy
Moje całe ciało pokryło się prądem elektrycznym.Byłem na skraju wytrzymałości..
<Aisha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz