piątek, 31 października 2014

INFORMACJA!

Zaraz mnie huj za przeproszeniem strzeli! Nie wiem kto (a może co) usuwa te cholerne zdjęcia z zakładki ludzie i towarzysze ale na razie wszystkim zabieram adminy! Dłużej tak po prostu być nie może!
Ps : Usunąłem piosenki z bloga bo pewnie wszystkich wkurzają i przeszkadzają a jeżeli te zdjęcia będą teraz dalej znikać to po prostu zawieszam bloga na zawsze ;/
http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2012/048/1/b/angry_dog_barking_by_schillkate-d4pzw9l.png 
Wkurwiony n3ro -,-

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to może szczęśliwa? ._. To Anayi zdjęcia ciągle znikają. A teraz, jakaś natrętna cholera(inaczej tej osoby nazwać nie mogę -.-) zmieniła zdjęcia moich psów ;-; I kurna, obiecuję, że jeśli jeszcze raz coś się stanie z moimi postaciami to odchodzę z bloga -,-
    ~Mystery, Aisha, Anaya, Corsa

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram a jeśli ktoś usunie lub zmieni moje zdjęcia to chyba uduszę gołymi rękami

    Beta

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dlatego usunąłem adminy ;d a jeżeli sytuacja się powtórzy to wincie za to blogspot

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezus Maria, ktoś kto chce ''zaistnieć'' na tym blogu ciągle zmienia zdjęcia Papayi i Celestii ;-;

    ~ Wróbelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz, po ciężkim dniu chodzenia po cmentarzach, dowiaduje się od n3ra, że usunięto Papayę, JPRD

      ~ Wróbelek

      Usuń