poniedziałek, 27 października 2014

Od Laxusa cd Aisha

-Ta,jasne..takich gestów jak np. jeżdżenie po nodze kobiety nie wykonują  koledzy..a skoro to niby nimi by byli to chyba by wiedzieli że jesteś ze mną zaręczona! prychnąłem
Nagle usłyszałem syreny policyjne,za oknem.Obróciłem się i ujrzałem że aut jest razem z 20.
https://38.media.tumblr.com/620483a917f73471fd259ac41682e704/tumblr_mibqz5pQoI1rvbl4vo1_250.gif 
-Ciekawe kto taki mądry i wezwał pieski! Cykory z was ludzie! Myślicie że gliny mi coś zrobią? zaśmiałem sie krwiożerczo 
-Wszyscy niech padną! wrzasnął komendant wywarzający drzwi z karabinem.Z niezwykłą szybkością zjawiłem się za nim i walnąłem w tył głowy tak że upadł nieprzytomny.Weszli kolejni i strzelali do mnie lecz mi nic się nie stało.
-Metal vs piorun?Myślicie sobie że nie umiem  przewodzić?
Walnąłem całą grupkę policjantów,kulą elektryczną :
http://i.minus.com/ibh8Y3gMh0O0yU.gif 
 Nie wytrzymali takiego napięcia i padli,cali okopceni.Wszyscy z baru zdążyli się ewakuować.Aisha,stała wystraszona,w kącie pomieszczenia.Ochłonąłem trochę i moje pioruny zniknęły.Podszedłem do niej.
-Przepraszam...mruknąłem,wzruszając ramionami
<Aisha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz