sobota, 25 października 2014

Od Diaspana cd Juvia

-Ty się chyba nigdy nie zmienisz.. włożyłem ręce do kieszeni
-Gray!! wrzasnęła dziewczyna
-Co? obróciłem sie gwałtownie i ujrzałem tego białego żołnierzyka z Projektu Zaćmienia!

http://www.anime-evo.net/wp-content/uploads/2014/06/Fairy-Tail-S2-13-16.jpg
-Co ty tu robisz?zdziwiłem się
-Księżniczka cię szukała..
-W jakim celu?
-Uznaje magów za współwinnych tego całego projektu! Jakby nie ten cholerny Rogue i Lucy to wszystko było by okej!Mogła zginąć! rzucił się na nas z mieczem pod wpływem furii.Ja wyjąłem swój lodowy miecz i ruszyłem na niego.Walka była ostra ale po chwili on roztrzaskał mój miecz na pół.Był strasznie szybki.Po chwili Juvia się na niego rzuciła i zamknęła w kuli wody by sie udusił,jednak ten swoim dziwacznym mieczem,ciął wodę jak głupi,lecz jednak woda zmieniła się w normalną dziewczynę,ciężko ranną w kolano.Jej skóra była rozdarta aż do kości.Następnie rzucił się na mnie i zaczął przygniatać do ziemi,raniąc mnie sztyletem.Był silniejszy ode mnie,ale na szczęście w porę kopnąłem go w krocze.
-Juvia,unison raid ale już! krzyknąłem
Dziewczyna na jednej nodze,skoczyła w moim kierunku a ja załapałem ją za dłoń i użyliśmy naszej połaczonej magii do walki z wrogiem :
http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2013/066/4/0/unison_raid_by_arya_aiedail-d5xazcw.jpg 
W powietrzu powstało miliony ogromnych sopli i spadło na owego człowieka,który nie zdołał uciec i został przebity w połowie.
-Co za drań! A ja uważałem go za sojusznika! syknąłem 
-To też moja wina.. spojrzała w dół 
-To wina Księżniczki! Tak łatwo dała sie nabrać..ona powinna mieć wpierdol.. syknąłem 
-Juvia też chce dostać tylko w tyłeczek!  wypięła sie przede mną
http://images6.fanpop.com/image/photos/32300000/Punish-me-3-juvia-x-gray-32365090-1280-720.jpg
-Ogarnij się! wrzasnąłem zirytowany 
-Nigdy!Kocham cię i koniec! 
-A ja mam już dziewczynę.. syknąłem 
-Lucy? Zamorduję tą ździrę,moją cholerną rywalkę w miłości!
-Nie ją,po prostu inną.. warknąłem a w oczach dziewczyny zobaczyłem łzy,lecz nie przejąłem się tym zbytnio.
<Juvia?>
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz