niedziela, 26 października 2014

od Kirito cd Cirystal/Erza

-nie,po prostu nie lubię jak ktoś mi się wtrąca w walkę pomiędzy mną a moim wrogiem-syknąłem patrząc na Cirystal srogo
-a ja nie lubię stać bez czynnie i patrzeć-odparła Cirystal krzyżując ręce
Zmarszczyłem brwi,odwróciłem się od niej i mocno pomyślałem,Aloizo jeszcze cię dopadnę
oj tak dopadnę i będę patrzył z wielką uciechą na twoje rozpaprane ciało
ale coś mi się zdaję że to nie będzie spotkanie z samym Aloizo
Cirystal podeszła do mnie
-coś nie tak?
-nie wszystko okey...
Naglę coś mnie dziwnie głowa rozbolała i ujrzałem tą dziewczyną z kataną którą opowiadałem Erzie i Cirystal,zaczęła wrzeszczeć na jakąś dziewczynę...
-miał być martwy!!!zawiodłaś mnie na prawdę!!
-ja przepraszam pani,starałam się jak mogłam-wrzeszczała przerażona kobieta
-teraz już za późno-kopnęła ją,leżała na ziemi ze łzami w oczach,dziewczyna wyjęła katanę i jednym cięciem
zabiła ją,ale nie widziałem tego jedynie co to but spadł jej z nogi który teraz został zalany krwią kobiety
 
Ból głowy dziwnie ustał i obraz mi się zamazał i znowu widziałem piękne niebo i las sfory
-to co może przejdziemy się gdzieś-zaproponowałem uśmiechając się

<Erza,Cirystal?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz