piątek, 24 października 2014

Od Cirystal cd Cobra

Chodziłam po mieście ludzi, wstąpiłam do jakiegoś baru 
- poproszę cappuccino - powiedziałam do barmana , w barze oprócz mnie było jeszcze 5 osób
-   odsuń się - warknął jeden z gości na chłopaka z wężem , poznałam go to był Cobra 
- po co miał bym to zrobić 
- chcesz dostać w łep jak nie to się odsuń 
- a jeśli tego nie zrobię to co ? - zaczęli się bić - spokojnie - próbował ich uspokoić barman 
nie zwracałam na nich uwagi do chwili kiedy jeden talerz upadł mi na głowę 
- zabiję was - mruknęłam i zacisnęłam pieści 
- coś powiedziała ? - zapytali w tym samym czasie w mniej niż 3 minuty i koleś i Cobra jęczeli z bólu
- Kim jesteś zapytał?
- Ja jestem Cili - skłamałam 
- Jesteś z sfory bo jakoś cię nie kojarzę - powiedział Cobra 
- Ta ...... - fakt trochę się zmieniłam odkąt jestem demonem zamyśliłam się 
Cobra ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz