wtorek, 29 kwietnia 2014

Od Atos'a Cd Luna

Po tym jak pokłóciłem się z Monsterem i jakas
suka nas rozdzieliła byłem na niego wściekły
niech sam idzie sobie do swojej Snow a brata zostawia ...
Nawałnica przyszła lało,wiało .. drzewami bujało i uginało je.
Przemoczony szedłem i znowu napotkałem to dziwna sukę ..
-Zadowolona -warknałęm na nią
-Tak .. -odezwała się wstała i bojowo sie ustawiął
-Nie bije dziewczyn .. -warknąłem ..
Po chwili zza krzaków wyszedł Monster ... a za nim szedł Dugan ..
Luna spojrzała
-a ten co za jeden
-Ja jestem Atos ten podobny to Monster a ten za to Dugan
Po chwili błysnęło o przed nami a w miejscu gdzie błyskawica dotknęła ziemi kilka sekund później
zatrzymał się Bad Boy ..
Wszyscy spojrzeliśmy na niego oblizał się tylko
-Co to z ajeden ..
-Skuteczny Zabójca .. Gada z Demonami i przez niego przemawiają dlatego zmywajmy się z tond


<Luna>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz