niedziela, 27 kwietnia 2014

od Erika do Never

-a co byś chciała robić?
-no nie wiem-powiedziała Never
-ja to mógłbym cię całować godzinami
-ej nie przesadzasz trochę-zaśmiała się
-no to gdzie chcesz iść?
-może na ścieżkę zakochanych
-okey
Więc poszliśmy,szedłem taki dumnie,naglę na drodze stanęła nam Okami,powiedziała
-ooo zakochana para
-witaj Okami...jak tam Link
-a tam przereklamowany typek,teraz jestem w związku z Oki
I naglę pojawił się Oki,naglę pocałowali się,pomyśleliśmy że nie będziemy im przeszkadzać poszliśmy dalej,naglę zaczęliśmy się ścigać
nie zauważyłem korzenia wystającego z ziemi,potknąłem się i wywróciłem
Never wpadła na mnie,popatrzyłem na nią i pocałowałem,Never nie upierała się ani trochę,Okami stanęła nad nami i puściła oczko do Oki
na ich widok przywróciliśmy się do porządku,Okami powiedziała
-nie udawajcie że nas nie ma-i poszli
Oblałem się rumieńcem
-no to co kontynuujemy wyścig?
-czemu nie

I pobiegliśmy dalej,gdy dotarliśmy na miejsce cali zdyszeni padliśmy na ziemię,Never powiedziała

<Never>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz