poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Od Rubina cd Papaya

-A co ja robię?? xD Zrobiłem wielkie oczy a gdy spojrzałem że to bobrzyca,uciekłem z wózka i wtuliłem się w jakiegoś bobra myśląc że to drzewo z paluszkiem w pysku.
-Kurwa Rubin!!!!Co ty robisz??
Spojrzałem na bobra który miał kwiatki w pysku.
-Aaaaaaaaaaaa
Uciekałem i wpadłem w drzewo xD (teraz na serio).Zemdlałem i śniło mi się że uciekam przed bobrami xD . Obudziłem się i miałem omamy że Papaya to bóbr i uciekłem daleko chen xD.Nagle ktoś mi wstrzyknął w dupę strzykawkę z lekiem usypiającym i znowu się obudziłem rano u medyczki...
-Co się stało?? chwyciłem się za łeb
-Jesteś wariatem!!!Coś ci na psychikę padło..Chyba cię zaraziłam.. zaśmiała się Papaya
Wyciągnąłem z tyłka iglę i zawyłem ostro z bólu.
-Ale za co? powiedziałem z płaczem
-Weź się zamknij i idź spać.. Powiedziała i włożyła mi smoczka do buzi,położyła mnie w kołysce a ja se zasnąłem. XD
<Papaya?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz