środa, 30 kwietnia 2014

Od Nikishy c.d. Rubina

Rubin na chwilę oderwał się od moich ust (?). Podniosłam łapy w górę, a on przekoziołkował nade mną i wpadł do wody, zaczęłam go chlapać.
-O nie!
Krzyknął rozbawiony i także zaczął mnie chlapać. Bawiliśmy się w najlepsze, gdy nagle rozbolał mnie brzuch...
-Auć, aaa! Rubin przestań! Au!
-Co się stało?
-Brzuch mnie potwornie boli...
-Chodź do Kerei.
Skrzywił się trochę wypowiadając jej imię, pomógł mi wstać i zaprowadził mnie do medyczki. Gdy byliśmy już u niej, kazała Rubinowi wyjść, trochę się pokłucili, a potem Runin wyszedł.
-Będzie czekał przed grotą...To co cię boli?
-Brzuch...
-Zrobię ci USG...
Mruknęła i przystąpiła ddo badania. Po dłuższej chwili skończyła.
-No to gratulacje, jesteś w ciąży!
Powiedziała, a ja uśmiechnęłam się szeroko, nagle do jaskini wpadł Rubin.
-Co tak długo?
-Dobra, ja cię puszczam wolno, jak znów zacznie boleć to przyjdź.
Powiedziała, a ja wstałam i poszłam z Rubinem do naszej jaskini.
-No to co się stało? Co ty taka wesoła?
Zapytał zdziwiony patrząc mi w oczy
-Jestem w ciąży...
Znów się uśmiechnęłam

(Rubin? XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz