sobota, 26 kwietnia 2014

Od Rubina cd Papaya

-A to ja się do tej pani dołączę.. xD i myślę że nie tylko ja..
-Coś sugerujesz??
-Nie no skądże znowu?Nie śmiał bym.. zaśmiałem sie cicho a suczka popatrzyła na mnie wkurzona.
-No ale jak już wspomniałaś o disco polo.. Zacząłem śpiewać.Poprawka, fałszować xD

Gdy Agatka 4 latka miała, miała
To z pluszowym misiem w łóżku spała, spała
Gdy jej przybyło ze trzydzieści
Musi co noc męża ptaszka pieścić
Taki już los jest twój dziewczyno
Więc nie zakrywaj się pierzyną
A gdy ci mało będzie wrażeń tych…

Chodź chodź chodź tu na siano
Chodź chodź a do domu znowu wrócisz rano
Chodź chodź chodź tu na siano
W stodole będę sam i wino z sobą mam.

-No i prawda że mam głos anioła?? XD
-Ty jesteś chyba jeszcze bardziej stuknięty ode mnie..
-Nie tyle stuknięty jak zboczony XD zaśmiałem się
Zrobiła wielkie oczy.
-To idziemy na siano?? Mam wino.. Wyciągnąłem zza pleców czerowne winko..
<Papaya?XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz