wtorek, 29 kwietnia 2014

Od Kerei cd Dugan

-Nie wiem.. co chcesz..
-Ten no a myślałaś już nad tym??
-Nad czym? uniosłam jedną brew do góry
-No o założeniu rodziny?? powiedział cicho
-Myślałam..
-I?
-Nie..
-Dlaczego?
-Nie chcę wpaść..jeszcze nie teraz...
-A gdybyś nie wpadła??Wiesz nie zawsze zachodzi się w ciążę..
Zastanowiłam się chwilę.W sumie mogłabym spróbować chociaż na pewno nie będzie to łatwe...
-Szansa jest 50% na 50% Więc nie wiem czy mogę ryzykować..
-Ja bym się tam cieszył z każdego rozwiązania..
-Eh ale ty jesteś mężczyzną a ja kobietą.Inaczej postrzegam takie sprawy..
-Dobra już  nie pytam...
Spojrzałam na niego kątem oka.Podeszłam do niego.Wtuliłam się lekko.
-Wiesz jeżeli będziesz delikatny i ostrożny to chyba moglibyśmy spróbować.. powiedziałam z lekkim wahaniem.
(Dugan?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz