poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Od Rubina cd Nikisha

Powąchałem znowu i ślinka zaczęła mi cieknąć niepohamowanie.Od razu wziąłem się do konsumowania jajecznicy z boczkiem XD.Gdy skończyłem,masowałem brzuch.
-Ale się nażarłem.. beknąłem
-Świnia! zaśmiała się Nika i wyszła na chwilę poza jaskinię.Ja od razu wziąłem psikawkę (jajko xd) i napełniłem go wodą.Jakby nigdy nic,czekałem aż przyjdzie..Nagle ona wyskoczyła przede mnie z pistoletem na wodę.
-Ej to nie fer! zaśmiałem się
-Trudno.. powiedziała ze złosliwym uśmieszkiem i walnęła mnie strumieniem wody prosto w pysk.Ja też oddałem jej ale w plecy bo zrobiła unik.
-Ej a to nie czasem facet miał lać wodą kobitę która mu się podobała? xD
-Oj tam oj tam..Ja tylko urozmaicam tą tradycję! zaśmiała się a ja poleciałem do kuchni i w mgnieniu oka byłem już z wiadrem pełnym wody.
-Nie zrobisz tego! powiedziała z uśmiechem ale ze strachem w oczach
-Nie kpij moja droga! Oczywiście że zrobie!
Wziąłem rozmach i Nika była cała mokra!
<Nikuś? XD>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz