niedziela, 23 listopada 2014

Od Beliara cd ALE

-Jak przyjaciela?Przed chwilą raczej twoje zachowanie na to nie wskazywało.. syknąłem
Dziewczyna wyjęła z torebki jakiś żel.
-Chyba nie chcesz stracić swojej pięknej buźki?Daj sobie pomóc..
-No dobra.. mruknąłem i dziewczyna posmarowała mi nim twarz.Niby wszystko znikło ale za to miałem efekt uboczny a mianowicie chwilową ślepotę!
-Gdzie ja jestem? wrzeszczałem wchodząc na dach,dwu piętrowego budynku.
-Usui! wrzasnęła dziewczyna ale nie zdążyła mnie dogonić i spadłem z dachu,łamiąc nogę.Obudziłem się w domu ALE,na leżaku.
http://i1231.photobucket.com/albums/ee509/Animelover2730/Usui_Takumi_L.png 
-Ty wariacie nawet nie waż się wstawać ! warknęła 
-To nie moja wina.. syknąłem na nią i zawyłem z bólu 
<ALE?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz