poniedziałek, 24 listopada 2014

od Niki

Nie rozumiem tego jak zaczyna działać ten świat. Dziwiłam się widokiem otaczającej mnie przyrody. Co dziwne, obudziłam się w swoim mieszkaniu. Nagle usłyszałam kobiecy głos, sąsiadka. Uśmiechnęłam się sama do siebie i ruszyłam do kuchni. Zrobiłam sobie coś do jedzenia. Po chwili jednak poszłam do łazienki i umyłam się. Kiedy byłam gotowa do wyjścia, szybko zamknęłam mieszkanie i ruszyłam w stronę miasta. Zapomniałam jak to jest spokojnie sobie usiąść w parku. Znalazłam wolną ławeczkę. Po chwili zauważyłam jakiegoś owczarka. Poznałam go, należy do tej sfory co ja. Wyczuł mnie i zaczął do mnie biec. Kiedy dobiegł zaczął mnie obwąchiwać. Uśmiechnęłam się i z torebki wyciągnęłam trochę przysmaków dla psów. Dałam je psu. Wstałam z ławki i zaczęłam iść, a owczarek za mną. Kiedy zauważyłam, że nikogo nie ma, zmieniłam się w owczarka. Przywitałam się z nim.
-Ty też należysz to Sfory Owczarków Niemieckich?
-Tak, jestem Niki-uśmiechnęłam się.
-Ja nazywam się ...

Ktoś dokończy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz