niedziela, 30 listopada 2014

od Kirito cd Jupiter

-czego tu chcesz?-spytałem załamany i wnerwiony
-ja wróciłam...
-no to,to widzę-rzekłem-zapomniałaś czegoś?
-nie,pomyślałam że wrócę do ciebie...
-pomyślałaś,ja noce przez ciebie wypłakiwałem a ty mówisz że wracasz!-syknąłem
-am,przepraszam...a Erza to teraz twoja nowa partnerka?
Zdziwiło mnie to pytanie,aktualnie to nie jest moją partnerką,ale chciałem dogryźć Jupiter więc powiedziałem
-tak jest moją partnerką,no i co wybuchniesz płaczem???
Jupiter to wstrząsnęło,uciekła z płaczem,a ja z wyrzutem sumienia i ze smutkiem i złością wróciłem do jaskini
i zacząłem się zajmować szczeniątkami...
-czemu płaczesz tato?-spytała Life
-a...nic takiego-wytarłem łzy rękawem-boże co ja zrobiłem
-ale co?-wtrąciła się Abigeil
-nic córeczko,po prostu zmęczony jestem
Wstałem i położyłem się i zasnąłem
~~~~~~~~~~~~~~Następnego dnia~~~~~~~~
Jupiter stała nade mną cała w łzach,kiedy się obudziłem od razu wstałem i przytuliłem ją
-Jupiter przykro mi że ci to powiedziałem,byłem zły i chciałem żebyś się poczuła tak samo jak ja...
-nic...co było to było-mruknęła
-przepraszam cię bardzo-odparłem
-ja ciebie też...
Jak ale żem niezłą ulgę odczuł kiedy Jupiter do mnie wróciła
-ale proszę nie odwalaj znowu takiej scenki proszę cię-odrzekłem całując ją w nosek,a potem w czoło

<Jupiter?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz