sobota, 29 listopada 2014

Od Jupiter cd Kirito

Stałam przed jaskinią Benka i już miałam zawołać na cały głos " Wróciłam" kiedy zobaczyłam Erzę . Szła w kierunku jego jaskini . Schowałam się w krzakach aby mnie nie widziała . Erza weszła do jaskini Benka i zaczęłam zajmować się dziećmi . tylko Life odmawiała jej posłuszeństwa i skakała po całej jaskini niszcząc przy tym parę eliksirów . Byłam zaskoczona że Erza zajmuję się dziećmi . Nagle przyszła mi do głowy straszna myśl że Erza mogła by być nową partnerką Kirito . Na samą myśl robiło mi się źle . Po 5 godzinach przyszedł Benek ale nie wyglądał dobrze był blady i miał czerwone oczy . Zaczęli rozmawiać ale nie zrozumiałam na jaki temat . Po chwili Erza sobie poszła . Nięchcący nadepnęłam na gałąź i Benek wyjął miecz .
- Kto tam - krzyknął . Wiedziałam że to nie ma sensu już się ukrywać więc wyszłam z krzaków
- To ja Jupiter
Kirito ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz