niedziela, 30 listopada 2014

od Kirito cd Erza(pani Barbara)

-dzięki...-przytuliłem się do niej
-nie ma za co...a teraz puść mnie bo mnie połamiesz-mruknęła
-wiesz co,a pójdziemy do miasta?
-po co?-spytała
-a tak przejść się
-ok
Poszliśmy więc do parku,naglę znaleźliśmy znaną nam osobę pani Barbarę

Ze swoim kamerzystą nagrywała pewnie "akcja kupa"
-...co to kur*a ma być,patrz zapier*ala smród,czujesz to kur*a???
-nom czuje-odparł kamerzysta
-no patrz kolejna artystka pierdo*ona!!! nie chce sprzątać po psie a pretensje ma do rządu su*a głupia!
Podeszliśmy do niej
-a wy tu czego kur*a?
-pomóc...
-a niby w czym kur*a???
Naglę Barbara głupio się uśmiechnęła,chwyciła szczypce i wzięła kupę na wagę
-japier*ole 20 g jaki to pies??-spytała się mnie
Powąchałem kupę,pomacałem i rzekłem
-dog niemiecki-odparłem
-dog niemiecki kur*a
Umyłem ręce i słuchałem co dalej
-no to teraz do torebeczki,tradycyjnie na boże narodzenie czekoladka-zaśmiała się nerwowo i chwyciła szczypcami kupę i wsadziła do torebki
-i do tego,złota bąbeczka taka zajebista-mruknęła i wsadziła bąbkę do torby
-no dawaj...o przepraszam panią za moje zachowanie...-wręczyła kobiecie torebkę-ale proszę otworzyć w
domu...no patrz Kito jaka su*a podniecona zapierd*la

<Erza xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz