sobota, 22 listopada 2014

Od Life cd Geralt/Suzan

Usiadłam na trawie pod dużym dębęm nagle z drzewa spadł na mnie chłopak o białych włosach i żółtych oczach 
- Pomóż mi ! - krzyknął 
- ale jak ..... - zapytałam 
- Wystarczy to że mi pomożesz znaleźć kryjówkę przed Suzan 
- Czemu ? 
- powiedzmy że "Pożyczyłem" jej szkicownik ....
- Czy to ona - wskazałam palcem dziewczynę biegnącą truchtem i wybuchłam głośnym śmiechem 
- Ok pomogę ci ale za swoją cenę 
- co chcesz 
- hmm może podłóż balon z wodą pod fotel pani Celesti ? 
- Dobrze zrobię wszystko tylko mi pomóż - powiedziała ,ja uśmiechnęłam się łobuzersko i pokazałam mu palcem dziuplę w drzewie po chwili przyszłam Suzan 
- Widziałaś przypadkiem nie widziałaś chłopaka o białych włosach 
- Nie nikogo tu oprócz mnie nie ma 
Geralt , Suzan 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz