wtorek, 25 listopada 2014

Od Geralta cd Suzan/Life

-Hm...jaką kare by mu tu wymyślić.. zastanawiała się Life
-Nienawidzę suk.. warknąłem pod nosem
-Coś mówiłeś dziwolągu? zachichotała Suzan
-Nie zamierzam słuchać rozkazów bab.. nie jestem pantoflarzem..plunąłem na ziemię
-Dżentelmenem też nie.. dodała Life
-On po prostu cyka się kary.. zachichotała Suzan
Byłem wkurzony.Zacisnąłem pieści.Z chęcią użył bym na nich znaku Igni ale powstrzymałem się w ostatniej chwili po czym dodałem z uśmiechem :
-Nie jestem żadną waszą maskotką do poniewierania tylko maszyną do zabijania.Widzicie ten miecz? Wyciągnąłem z pochwy na plecach metalowy miecz
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20060721102422/wiedzmin/images/c/c4/Iron_sword_art.jpg 
 -Ta no i co?
-On jest na ludzi.Jeżeli będziecie mnie wkurzać to posiekam was nim na kawałki! mruknąłem pogardliwie 
<Life?Suzan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz