sobota, 31 maja 2014

Od Erzy cd Enigme

-Chyba się przesłyszałam! warknęłam
-Nie,nie przesłyszałaś..
Wkurwiłam się i wyciągnęłam miecz.
-No i co niby zamierzasz mi tym zrobić??Nie boje się.. powiedziała ze złośliwym uśmiechem i wyjęła swój miecz.
-Chyba chcesz się przekonać.. powiedziałam pewna siebie jak zawsze.W moich oczach zabłysnął ogień.Moc ognia już była gotowa do ostatecznego ciosu dla takiej słabeuszki jako ona.
-Nawet nie wiesz z kim zadarłaś!
Powiedziałam i rzuciłam się na nią z mieczem.Broniła się dość dzielnie.Nie powiem że nie umiała walczyć.Co chwila zmieniałam bronie by ranić ją coraz to mocniej.Gdy starciła całkowicie siły,stanęłam nad nią.
-Wiesz kim jestem??
-Nie.. ledwo co wyksztusiła
-Jestem Erza Scarlet!Najsilniejsza wojowniczka jaka kolwiek kiedy istniała!Legenda!Teraz już wiesz że nie warto ze mną zaczynać! powiedziałam i przyłożyłam jej sztylet do gardła.
[Enigme?]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz