sobota, 31 maja 2014

Od Erzy

Ta idiotka trzasnęła we mnie piorunem! Co ona sobie myślała że ja jakaś choinka jestem? Zadarła z niewłaściwą osobą! W sumie nic mi nie było,ale byłam zła że nie traktuje mnie gówniara z szacunkiem! Popędziłam za tropem ale musiała go jakoś zmyć,ponieważ mi się urwał w połowie..Zmieniłam się w człowieka..





Nagle zauważyłam na drzewie ogłoszenie.Ale skierowane do samców z magią ognia.Od razu skapnęłam się ze chodzi o OLO.Wbiłam ze złością w kartkę miecz,przebijając pień drzewa.
-Dlaczego tylko mężczyźni?Jestem od nich lepsza! Wyjęłam miecz z pnia i przewaliłam drzewo,jedną nogą.Jak najszybciej pobiegłam do alfy.
-Co to ma znaczyć? warknęłam i przyłożyłam mu miecz do gardła
-Ale że co?
-To że ja nie mogę walczyć w OLO!!!!!!!!Masz mi natychmiastowo pozwolić wstąpić do stowarzyszenia!
[Rubin?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz