sobota, 31 maja 2014

Od Papayi cd Jellal'a

Siedziałam w samym staniku z głową opartą o jego klate. Razem oglądaliśmy bardzo edukacyjny film. Ktoś przechodzący obok mógłby pomyśleć że to my tak jęczymy, gdyż telewizor nadawał na full'a. Zaczełam obserwować gwiazdy na suficie.
-Znudziło ci się?-spytał lekko zmieszany.
-Nieeeee, ależ skąd!-broniłam się
-Przecież widzę!
-Nie!
-No to oglądajmy!
No i patrzyliśmy w telewizor, znów oglądając edukacyjny film.
-Idę po popcorn. Zaczekaj.
Wstałam powoli od niechcenia i pobiegłam do recepcji. Ta w staniku samym. Recepcjonista rozbierał mnie wzrokiem.
-Pomóc panu w czymś?-spytałam
-Nie, nie...
-To dawaj pan popcorn!
Dostałam całą miskę popcornu. Przechodząc koło faceta poruszałam zgrabnie tyłkiem. Gdy weszłam do pokoju Jellal zasnął. Buzię miał częściowo otwartą więc chiałam się pobawić. Rzucałam po koleji popcorn do jego buzi. Częściej pudłowałam więc jedzenie spadało mu na różne części ciała. Roześmiana usiadłam koło niego.
<<Jellal?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz