wtorek, 27 maja 2014

Od Gray'a cd Papaya

-Stój! wrzasnąłem i wybiegłem za nią.Była szybka.Uciekła mi z pola widzenia.Poznałem ją wyłącznie po głosie..Gdy ją zobaczyłem wisiała do góry nogami i płakała.Dla mnie to było normalne..(gorsze rzeczy wyprawiam..xd)Pogilgotałem ją,ona straciła równowagę i wpadła prosto w moje ręce.
-Puść mnie! warknęła a ja jednak nie dawałem za wygraną,założyłem ją sobie za plecy i nie puściłem jej do puki się nie nie uspokoiła.Moja koszula była cała mokra od jej płaczu..puściłem ją na ziemię ale znów zaczęła mi się szarpać więc złapałem ją za nadgarstek.Spojrzała mi w oczy.Lekko przetarłem jej policzek z łez swoją dłonią..
-Nie dotykaj mnie!
-Spokojnie..nie zjem  cię..
-Czego ty ode mnie chcesz??spytała płacząc
-Ciebie..szepnąłem delikatnie
-Ta znów mnie przelecieć??
Przewróciłem oczami..
-Nie??
-Musi coś za tym stać..
-Ta,masz rację..
-Co?
-Miłość od pierwszego wejrzenia..
-Super! I od razu ze mną do łóżka??fuknęła zła
-To było silniejsze ode mnie..każdy by tak zrobił na moim miejscu..
Powiedziałem i usiadłem pod drzewem,puszczając ją..
-No idź..przecież nie będę cię gonił..
<Papaya?zostajesz czy se idziesz? xP>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz