poniedziałek, 26 maja 2014

Od Rubina cd Papaya/Beliar

-A ty gdzie się tak spieszysz? zaśmiałem się i wziąłem ją na ręce
-Puszczaj! warknęła
Ja tylko zaśmiałem się i przywiązałem ją do kibla sznurem xD.Nagle zauważyliśmy szaro-włosego chłopaka..
-Blanco.. warknął Beliar
-We własnej osobie.. Kto ty??
-Beliar tępaku!
-Szybko zmieniasz wygląd.. fuknął i zaczął bujkę z Beliarem.Ten przegrał o dziwo.Papaya darła się a ja trzymałem nogą drzwi do kibla.
-Mogę wejść? powiedział podnosząc brew szary
-Masz krzaczek..teraz jest zajęte.. wystawiłem mu język i Papaya krzyknęła :
-Pomocy!
-Tam ktoś jest! powiedział i wywrócił mnie na ziemię,otwierając kibel xD.
-Bogu niech będą dzięki!powiedziała Papaya
-Gwałcili cię??spytał
-W pewnym sensie..
-Papaya! warknąłem głośno a ona tylko zaśmiała się łobuzersko.
Chłopak odwiązał ją i wziął na ręce gapiąc się w jej oczy.
-Musisz iść na policję! powiedział dumnie i ją puścił.
-No chyba na nas nie naskarżysz ! warknąłem
-Sory,poprawka bracie..na ciebie,ja tu nic praktycznie nie robiłem..powiedział Beliar
-Na ciebie Beliarze przy okazji..warknął szarowłosy
-Stój! Może rozejm?? spytałem
-Hm..wolę coś za coś...
-No więc co chcesz??
-Dostać się do SON..
-Ale..skąd o tym wiesz??
-Ja wiem wszystko..nie odpowiem ci na pytania więc nie pytaj po prostu..tajemnica...powiedział i zmienił się w szarego owczarka niemieckiego..
-Jestem Gray a ty zapewne ten alfa..Spojrzał na mnie
-Ta..sapnąłem
-Masz durnego braciszka.. zaśmiał się
-Wiem..zauważyłem już dawno..
-A ta dziewczyna??Też należy do SON?
-Ta a co??
Zmienił się znów w człowieka,podszedł do Papayi i pocałował ją w rękę.o.e xD
-To co ładna?Dziś u mnie o 20?spytał z łobuzerskim uśmiechem Gray a ja zacząłem śmiać się z Papayi.
<Papaya?xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz