poniedziałek, 26 maja 2014

Od Rubina cd Mystery

Spojrzałem na nią karcącym wzrokiem.
-robisz ze mnie idiotę czy z siebie?
-Chcę dołączyć i koniec!
-Wiesz to jest takie jakby wojsko..nie dla bab..
-Nadaje się..
-Hm...
-Co hm? Zapisuj mnie! warknęła
-Spokojnie..
-Jak mam być spokojna jeżeli nie dasz mi tego czego chce?
-Uparta jesteś.. mruknąłem i rozwinąłem jej pod nogi zwój...
-Co to?spytała zdziwiona
-Jak to co?formularz do dołączenia.. mruknąłem
-Nie chce tego czytać!
-To zapomnij o dołączeniu..
-Masz dla mnie jeszcze jakieś niespodzianki?
-Oczywiście!Diaspan będzie cię trenował..
-O jezu! czemu akurat on?
-Bo mu mogę zaufać..
-Jeszcze coś?
-Test ogólny..
-Nie da się bez tego całego cyrku?
-Nie więc radzę ci to moja droga przeczytać i uzupełnić..
Powiedziałem siadając dumny.
-A i jeszcze jedno..powiedziałem i wyjąłem z szuflady wielką,czerwoną księgę..
-To regulamin..uśmiechnąłem się szyderczo
-E tam..dam radę..
-Powodzenia.. zaśmiałem się diabolicznie
<Mystery?xP>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz