piątek, 29 sierpnia 2014

Od Laxusa cd Aisha

Otworzyłem,zaspane oczy.Okazało się że jest już wczesny poranek.. przespaliśmy się chyba na łące przez kilka godzin.Dziewczyna też już nie spała.Szczerze wyglądało to jak zachód słońca,ale zamiast ciemno,robiło sie jasno.Przeciągnąłem się i wstałem.Podałem rękę dziewczynie a ta wskoczyła mi na barana.Miała z góry lepszy widok ode mnie.
Zacząłem szybko biec a ona trzymała się mnie mocno.Zatrzymaliśmy się bo zauważyliśmy jeżyny.Nazbieraliśmy trochę.Pech chciał że ubrudziłem nimi trochę bluzkę..
-Trudno,zapierze się.. uśmiechnęła się dziewczyna,zawieszając ręce przez moją szyję.Szliśmy dalej i akurat rosły winogrona xd.Też trochę nazbieraliśmy bo były słodkie.Ja oczywiście musiałem zobaczyć czy nie ma grzybów w lasku.Znalazłem tylko 5 borowików, 2 pieczarki,4 koźlarze i mnóstwo muchomorów których nie zbierałem rzecz jasna xd.Wróciliśmy do naszej willi w południe.
-Hm..może zrobisz coś z tych grzybów? spytałem ciekawy
<Aisha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz