czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Mystery cd Diaspana

-Kiedyś robiłam to każdej nocy-westchnęłam.-Teraz ten zwyczaj, jakoś zanikł.
-Wiele zwyczajów zanikło na przestrzeni wieków-zaśmiał się.
-Ale ja nie żyję kilku wieków, tylko 19 lat-burknęłam.-Takie życie to robota Demoniki.
-To ile ona już żyje?-zdziwił się Diaspan, wytrzeszczając oczy.
-Demonica!-zawołałam.
-Tak?-odpowiedziała głośno.
-Które w tym roku obchodzisz urodziny?
-735!-krzyknęła. Gray siedział z otwartymi ustami.
-Właśnie-uśmiechnęłam się.-Czyli żyje już 7 wieków i 35 lat.
-I wygląda tak młodo?!-uniósł brwi.
-Przestała się starzeć w wieku 20 lat-mruknęłam.-Jakbyśmy nie uratowali jej teraz, w przeciągu kilku godzin, jej ciało by się rozpadło.
-Ekhm, ekhm-zakaszlał znacząco.
-No dobra, dobra. Gdybyś TY jej nie uratował-przewróciłam oczami.-Chociaż nie ukrywam, ja też pomagałam.

Diaspan?XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz