piątek, 29 sierpnia 2014

Od Laxusa cd Aisha

Stałem osłupiały,wlepiając wzrok w dziewczyny..Gdy jednak wyszły,spojrzałem na Sorena,ostrym wzrokiem.
-Zawiodłem się na tobie!powiedziałem z założonymi rękami
-No co?Była okazja..sam wiesz że każdy facet by tak zrobił.. sapnął,ubierając się
-Nie było nas raptem dwa dni,dzwoniłem do ciebie parę razy,powierzyłem ci naprawdę odpowiedzialną pracę z wysokim wynagrodzeniem ale ty no jasne..wolisz się zabawić..
-Spokojnie szefuńciu.Ty pewnie z szefową nieźle żeś szalał przez ten czas..wyłożył nogi na biurko
-Akurat to nie..ale co cię obchodzi moje życie prywatne?
-A ciebie,moje!
-Akurat obchodzi bo nie oddzieliles życia prywatnego od pracy!Z nimi trzeba było się zabawiać po pracy,jełopie jak tak bardzo cię kręcą!warknąłem
<Mys?xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz