sobota, 30 sierpnia 2014

od Benka cd Erza

-pięknie...-uśmiechnąłem się
Rozejrzałem się...po pokoju Erzy,podszedłem do pułki z książkami
-ej mogę?
Erza,miała teraz to obojętne,rozejrzałem się za książkami i naglę...komiksy i do tego w wydaniu RukiFox
-ej Erza skąd masz komiksy w wydaniu RukiFox?
-ej a skąd wiesz że te są z Ruki...czy jak tam
-RukiFox...a tam fajne komiksy...znam je bo czytałem
-skoro znasz to są tam scenki o zabawieniu erotycznym?-spytała z nadzieją Erza
-i tak i nie-zaśmiałem się-najlepsze są z Abby-odrzekłem
-z kim?
-ech nieważne-chwyciłem za komiks i zacząłem czytać,były tam nieraz wątki miłosne i nieraz krwawe
tak jak ten:

 
albo ten jak żrą padlinę


Erza podeszła do mnie i zobaczyła na komiks
-słuchaj...mógłbyś to dla mnie zdobyć?
-ale co?
-no ten komiks ale z zabarwieniem erotycznym-odrzekła
-ty wiesz jakie to drogie?!-zdziwiłem się
-człowieku ona dla erotyzmów to by własne ciastko sprzedała-zaśmiał się duch Papayi
-nie prawda...słodkie lubię bardziej od erotymów
-ta jasne-zaśmiała się


<Erzka?>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz